Odpoczynek w Kudowie Zdroju

Kilka tygodni temu postanowiłam sprawić moim najbliższym niespodziankę w postaci wycieczki. Chciałam zabrać rodzinę w miejsce, które jest malownicze i posiada wiele ciekawych atrakcji. Poszukiwania idealnego miejsca rozpoczęłam od przejrzenia paru stron internetowych z ofertami turystycznymi w kilku polskich miejscowościach.

Pobyt weekendowy w Kudowie Zdroju

kudowa zdrójPo jakimś czasie zdecydowałam się na rezerwację hotelu w jednej z najbardziej malowniczych polskich miejscowości. Wiedziała, że Kudowa Zdrój to dobry wybór na wypoczynek. Miasto położone pomiędzy pięknymi pasmami Gór Stołowych zachęcało bogatą ofertą turystyczną oraz dobrą bazą noclegową. Po przejrzeniu kilku portali zarezerwowałam pobyt na kilka dni i z niecierpliwością wyczekiwałam podróży. Cztery tygodnie później dotarliśmy na miejsce i mogliśmy już rozpocząć nasze wakacje. Zameldowaliśmy się w bardzo ładnym i komfortowym hotelu, w którym wynajęłam dwa duże pokoje wraz z dostępem do łazienek. Hotel prezentował się bardzo gustownie i elegancko, zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Nasze pokoje posiadały duże i wygodne łóżka, łazienki były wyposażone w kompleksowe sprzęty i akcesoria, a restauracja hotelowa zachęcała do korzystania z bogatego menu. Pobyt w tym wyjątkowym mieście był bardzo udany. Razem z moją rodziną zwiedziłam wiele ciekawych miejsc. Spacerowaliśmy po wspaniałych szlakach, gościliśmy w muzeach oraz wspaniałych atrakcjach przeznaczony także dla najmłodszych członków naszej rodziny. Ponadto, korzystaliśmy także z uroków Parku Zdrojowego i z wielkim zainteresowaniem zwiedzaliśmy okoliczne zamki oraz ciekawe symbole małej architektury. Krótkie wakacje w tym wspaniałym mieście uważam za bardzo udane. Cieszyłam się, że miałam okazję skorzystać z uroków tego niezwykle interesującego miasteczka.

Tegoroczne wakacje zaliczam do bardzo udanych. Ciesze się, że mogłam spędzić kilka wspaniałych dni ze swoją rodziną w otoczeniu wyjątkowych atrakcji, które zostaliśmy w niezwykle malowniczym miejscu na południu kraju, przy granicy z naszymi czeskimi sąsiadami.